Привітулі! Ми креативне агентство і відео-продакшн сервіс водночас. Ви кажете нам: “Ми хочемо суперзворушливе, суперсмішне, суперсоціальне, супервірусне відео. Осьо гроші, зробіть нам крутяцьке відео. І ми робимо, попередньо порахувавши гроші.

 

А ще ми можемо працювати над проектами з невеликим бюджетом, якщо ваша ідея/задача дійсно цікава.

Кх-кх-кх. У нас для тебе є трохи шоуріла…

SHOWREEL

Ммммм… Хочеш подивитися наші солоденькі роботи? Звичайно хочеш… Підсовуйся ближче.

COCA-COLA

creative/ production

HEAD&SHOULDERS

creative/ production

NESCAFE

creative/ production

MOUNTAIN DEW

creative/ production

pronto pizza

creative/ production

Пссс… Гляди на проекти більш детально, але пообіцяй, що це буде нашою маленькою таємницею.

COCA-COLA

Творче завдання: Створіть вражаюче, креативне відео, яке пояснює чому Кока-Кола викликає у вас непереборне бажання відчути її смак. Нам не потрібна реклама Кока-Кола: висловіть, проявивши творчий підхід, свою думку про смак цього напою. Якщо вам потрібно було б описати смак Кока-Кола людині, яка ніколи його не куштувала, на чому ви зробили б акцент? Які художні засоби ви б використовували, щоб збудити в неї нестримне бажання зробити ковток?
         

Люди пам'ятають не бренди, а пов'язані з ним емоції. Ми вирішили дотримуватися цього ж принципу.

         Пам'ятаю, як батько привіз з-за кордону коробку цукерок “ракушка” і нам з братом видавали по одній штучці один раз на тиждень. Те, як ми чекали цього дня і якими солодкими були цукерки, неможливо забути. “Очікування свята - краще за свято” - це стало основою для нашої історії. Заради грамотної драматургії, ми додали небезпечну складову до діяльності батька, що дозволило посилити важливість і очікування посилки. У цьому випадку посилка означала не лише можливість відчути смак напою, а й те, що з татом все добре. Зробивши з цього традицію навіть через багато років, ми створили зворушливу, хвилюючу і найголовніше - життєву історію, розповівши глядачеві, що для нас означає напій Кока-Кола і чому ми знову і знову хочемо відчути його смак.

HEAD&SHOULDERS

Творче завдання: зніміть веселе і оригінальне відео, в якому підліткам вдається уникнути незручних розмов з батьками про лупу завдяки Head&Shoulders.

Цільова аудиторія: Цільова аудиторія - підлітки від 14 до 18 років. В цей період всі думають тільки про одне… Ми пам'ятаємо, як батьки намагалися розмовляти з нами про безпечний секс, як нас це дратувало і як незручно ми себе відчували. Тож ми уявили: а що якби ось точно так само батьки говорили з дітьми про лупу?... Знайомтесь, наш герой - це я, ти, ми в 16 років, а батьки - це мої, твої, наші батьки в скількись там років, які використовують винахідливі способи, щоб натякнути про наявність лупи, тому що їм не менш незручно від цієї розмови. Але нашому герою складніше - крім уникнення балачок про секс, йому потрібно уникати розмов про лупу. Але якщо використовуючи шампунь Head&Shoulders однієї теми можна позбутися, то що робити з іншою?..

NESCAFE

Творче завдання: створіть відео з неочікуваним сюжетом, в якому люди встановлюють соціальні відносини, надихнувшись чашечкою NESCAFE.

Коли у нас виникла ідея, фішка “задом наперед” ще не була в тренді. Ми не виправдовуємося. Чому? Бууум! Тому що, ми найкраще креативне агентство. Ну серйозно.

         В якості соціальних зв'язків ми обрали любовні стосунки між чоловіком і жінкою, тому що це, як і відео з кошенятами - безпрограшний варіант.

         Нам кортіло показати звичайний розвиток стосунків, але незвичним методом. Так і виникла ідея зі зворотнім перемотуванням. Прийом слугує гачком для глядача, якому стає цікаво до чого все йде, точніше, з чого все почалося... А почалося все з NESCAFE. Нам залишилось наповнити історію життєвими ситуаціями, які ми взяли з особистого досвіду, щоб герої стали справжніми і зворушили серця глядачів.

MOUNTAIN DEW

Творче завдання: створіть енергійне і захоплююче відео, в якому зображені Dewers («д’юери») - люди, які збираються спонтанно, щоб організовувати собі “до біса гарне дозвілля”.


Mountain Dew - це бренд свободи для молодих, активних людей, котрі не соромляться бути собою, здійснювати помилки, ділитися досвідом і відкривати для себе весь світ. Герої цього відео вирішили не їхати в Індію, щоб відчути атмосферу свята Холі - вони настільки вільні в своєму мисленні, настільки легкі на підйом, що готові зробити це прямо у себе в дворі, ну тому що... а чьо нє? Нам інколи не вистачає сміливості для таких вчинків, ми хочемо бути як Д’юєри, хочемо відчувати свободу, клеїти дурня і отримувати насолоду від життя. Добре, що є Mountain Dew, свято Холі, суперсповільнена зйомка і друзі теж добре, що є. Напевно…

Не будь занудою… Зв'яжися з нами і давай зробимо кльове відео разом… Сміливіше, ось так, не соромся.

marchenko@themore.com.ua +38 067 918 41 31